چند نمونه از فواید هولوگرام و محصولات هولوگرافیک
آنچه در این مطلب خواهید خواند نمونه هایی از فوایدی است که هولوگرام ها برای خود دارند و شما میتوانید با بهره گیری از این محصولات زمینه ی بسیار بزرگی را برای پیشرفت خود فراهم آورید .بی شک پیشرفت شما موفقیت مارا نیز به همراه دارد.
• تأثیر گذاری : از آنجا که هولوگرام تصویری جذاب و خیره کننده است ، از هر پیام تصویری دیگری سریعتر دیده شده و مورد توجه قرار میگیرد . صد البته اثر عمیقتر و قوی تری در ذهن مشتری و یا مصرف کننده یک کالای بخصوص میگذارد.
• امنیت : هولوگرام به هیچ وجه با روشهای معمول قابل تولید یا کپی نیست . بنابراین بطور روزافزونی بعنوان جزء لاینفکی از اسناد و برنامه های امنیتی در امور دولتی و تجاری قرار میگیرد . بعنوان مثال بطور گسترده ای در اوراق و اسناد ،پول و کارتهای شناسائی مورد استفاده واقع میشود.
قابلیت مهم هولوگرام که آنرا غیر قابل تقلب می سازد این است که می توان لایه ها و سطوح مختفی از اطلاعات و تصاویر قابل رؤیت را در آن ملحوظ نمود.
• پایایی و ماندگاری : از لحاظ روانی ، مردم تمایل به نگهداری و حفظ هولوگرام ها دارند. آقای Peter Schier یکی از مدیران عالی . AD 2000 Inc در آمریکا ، می گوید : ” مشتریانی باما تماس گرفته اند که ۱۰تا ۱۲ سال پیش کارت ویزیت ما را که دارای برچسب هولوگرامی بوده دریافت کرده و در تمام این مدت آن را حفظ کرده اند .به نظر شما چه هدیه تبلیغاتی دیگری می توانست چنین دوامی داشته باشد ؟ یک خودکار یا یک تقویم تبلیغاتی ؟ مطمئناً هیچکدام “.