هولوگرام | برچسب امنیتی

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

هولوگرام | برچسب امنیتی

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

هولوگرام | برچسب امنیتی

تولید و چاپ هولوگرام و چاپ انواع برچسب امنیتی هولوگرام، بارکد، پلمپ تخریب شونده

  • ۰
  • ۰

لیبل زنی در صنعت نوشیدنی چگونه است؟

 لیبل زنی در صنعت نوشیدنی

شرکت های تولید مواد نوشیدنی میتوانند برای لیبل زنی بر روی محصولات خود از موارد بسیار زیادی استفاده کنند اما ما در این مطلب برای شما اطلاعاتی را در نظر گرفته ام که شما میتوانید با استفاده از آنها میتوانید لیبل های خود را به راحتی چاپ و نصب کنید.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید چرا که برای شما بسیار مفید است.

شرکت KHS ادعا می کند که دستگاه پرینت جدیدش می تواند به طور مستقیم بر روی بطری چاپ بزند و در عوض لیبل را در چاپ حذف کند. با دستگاه چاپ دیجیتال جدید شرکت KHS برچسب و لیبل زنی در صنعت نوشیدنی حذف شد. تولیدکننده ها می توانند تصویر مورد نظر خود را به طور مستقیم روی بدنه بطری PET با همان سرعت و زمان برچسب زنی، چاپ کنند که بسیار در صنعت نوشیدنی کاربرد دارد.

این ظروف با جوهر UV چاپ می خورند که وضوح عکس های رنگی برابر ۱۰۸۰ ×۱۰۸۰ پیکسل می باشد و دارای کیفیت وضوح بالایی می باشد واین دستگاه برای انواع بطری ها در محدوده ۰/۳۳ الی ۱/۵ لیتری طراحی شده است. قطر ظروف استفاده شده در این دستگاه ۴۰ تا ۱۲۰ میلی متر می باشد و این دستگاه برای ظرفیت ۳۶۰۰۰ بطری PET در ساعت طراحی شده است. KHS تولید کننده تجهیزات پرکن و بسته بندی درصنعت نوشیدنی، مواد غذایی و مواد غیرغذایی می باشد که در نمایشگاه قالب های پرکن کششی، پرکن و لیبل زنی Drinktec آلمان در شهریورماه حضور پیداخواهد کرد.

هولوگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی