هولوگرام | برچسب امنیتی

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

هولوگرام | برچسب امنیتی

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

هولوگرام | برچسب امنیتی

تولید و چاپ هولوگرام و چاپ انواع برچسب امنیتی هولوگرام، بارکد، پلمپ تخریب شونده

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دیجیتال مارکتینگ چیست

مفاهیم بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ 

دیجیتال مارکتینگ، اصطلاحی برای توصیف خدمات یکپارچه بازاریابی آنلاین در جذب کاربران، ایجاد انگیزه و تبدیل آنها به خریدار است. بازاریابی دیجیتال از کانال های متعدد مانند بازاریابی محتوا، بازاریابی تاثیر گذار، سئو یا بهینه سازی سایت، شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین بهره گرفته تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کند و عملکرد برنامه های بازاریابی را بلادرنگ  بدست آورد.

به همان اندازه که مردم در مورد “دیجیتال مارکتینگ” نظر می دهند، عقاید متفاوتی در مورد معنا و مفهوم واقعی این عبارت موجود است. نظرسنجی منتشر شده در یکی از سایت های فعال در زمینه بازاریابی در مورد این عنوان، تنها در طی چند هفته حدود 8000 بار به اشتراک گذاشته شده و جالب اینکه هم پاسخ های آن و هم بازخوردهای  آن بسیار متفاوت و متنوع بود.

دیدگاه بازاریابان از دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ با محتوای غنی آغاز می شود و کاربران می توانند در هر زمان و مکان که بخواهند به آن دسترسی داشته باشند و آن را به دوستان خود پیشنهاد بدهند. حفظ و ادامه مسیر تولید محتوا و آموزش به کاربران حتی در زمان توقف فروش، باعث می شود کهه شما را به عنوان منبعی با ارزش بشناسند نه شرکتی که فقط بدنبال افزایش فروش است.

– نکته منحصر به فرد در مورد بازاریابی از طریق کانال های دیجیتال این است که آنچه منتقل می شود فراتر از یک پیام است. تعامل و برقراری ارتباط با مشتران از طریق راه های موجود آنلاین، باعث ثبت اثری از برند شما می شود، خواه در محیط های اجتماعی باشد یا از طریق اپلیکیشن های موبایل یا در سایت هایی که حق عضویت می گیرند و …. در نتیجه در بسیاری از ارتباطات، دیجیتال و آنلاین بودن یعنی بازاریابی.

– با توجه به سیر روزافزون مشتریان در کانال های دیجیتال مانند موبایل و شبکه های مجازی، فضایی که بطور فزاینده ای منتظر اطلاعات جدید است، یک استراتژی بکار گرفته شده شامل ارائه محتوای مفید از منابع قابل اعتماد است که از طریق تمام دستگاه های دیجیتال و پلتفرم ها و کانال ها قابل دسترسی می باشد. این امر قدرت کاربران را در اتخاذ تصمیم های آگاهانه افزایش داده و به بهبود کیفیت زندگی آنها کمک می کند.

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

ثبت هولوگرام در اندوسکوپ به صورت خارجی

در ثبت هولوگرام در اندوسکوپ به صورت خارجی از یک اندوسکوپ قدیمی و سنتی استفاده می شود.سیستم،هولوگرام را خارج از اندوسکوپ و با استفاده از پرتوی مرجع خارجی ثبت می کند.یک اندوسکوپ با قطر خارجی به شدت کوچک می تواند استفاده شودد ولی این کار باعث از دست رفتن اختلاف منظر(parallax) و یک ورود حدقه ای کوچک(small entrance pupil) می شود که تولید لکه ی کوچک در تصویر از نو ساخته شده را در پی دارد.ولی هولوگرام های تصویر صاف می تواند برای ساخت مجدد تصویر بدون لکه ی کوچک،ثبت شود.برای دستیابی به یک نسبت سیگنال به نویز بالا،اندوسکوپ هولوگرافیک باید از لنزهای میله ای gradient-index(GRIN) استفاده کنند.نویز لکه ی کوچک به وسیله ی روشن کردن و تصویربرداری هدف و با استفاده از لنزهای GRIN مشابه،کاسته می شود.یک کریستال الکترو اپتیک می تواند به عنوان دستگاه ذخیره ی فوتوگرافیک در اندوسکوپ هولوگرافیک استفاده شود تا ثبت درون ناحیه ای(in-situ)،ساخت مجدد و پاک شدگی(erasuree)را فراهم کند.این دستگاه ها یک کلاس جدید ابزارر پزشکی را برای استفاده نه تنها در تشخیص پزشکی بلکه در آزمونهای صنعتی ایجاد کرده اند.


هولوگرافی اندوسکوپیک

هولوگرافی اندوسکوپیک این پتانسیل را دارد تا یک ابزار قدرتمند برای تصویربرداری با رزولوشن بالای سه بعدی غیرتماسی و اندازه گیری غیر مخرب از درون حفره های طبیعی بدن انسان فراهم کنند.این بخش،ویژگیهای هولوگرافی و اندوسکوپی را ترکیب می کند.توانایی ثبت یک تصویر سه بعدی با عمق کانونی زیاد و رزولوشن بالا از اندامها و بافتهای داخلی بدن به مقدار زیادی قابلیتت شناسایی را افزایش داده است.اندوسکوپی هولوگرافیک  دو نوع است.در یکی از آنها هولوگرام درون اندوسکوپ ثبت می شود و درر  نوع دیگر از یک دستگاه ثبت خارجی استفاده می شود.

ثبت هولوگرام در اندوسکوپ به صورت داخلی

ثبت هولوگرام در اندوسکوپ به صورت داخلی همه ی سه بعد از تصویر از نو ساخته شده را با اختلاف منظر(parallax) و عمق کانونی زیاد،ایجاد می کند.اندوسکوپ نیازمند یک تنظیم هولوگرافیک مینیاتوری شده درون دستگاه است و یک هولوگرامانعکاسی را ثبت می کند.این بخش عمدتا از سه قسمت تکمیل شده است:

یک کارتریج فیلم،یک دیافراگم و یک کابل فیبر نوری تک شکلی(single form) (قطر هسته ی ۴um).

این سه قسمت به سه فولاد ضد زنگ  adjust TABLE یا تیوبهای برنجی جفت (assemble) می شوند.فیلم در موقعیت ساعت ۱۰ نسبت به اندوسکوپ قرار می گیرد.هولوگرام ها زیر یک میکروسکوپ قدرتمند که امکان دیدن سلولها را فراهم می سازد،تحت مشاهده قرار می گیرند.به خاطر روزنه ی بزرگ هولوگرام،تصویری با  نویز لکه ی کوچک و رزولوشن لترال بالا به دست می آید.رزولوشن لترال ۷um در تصویر از نو ساخته شده به دست می آید که نشان می دهد که این تکنیک می تواند برای تحلیل ساختار سلولی در تشخیص تومور استفاده شود.رنگهای(dyes) ویژه می توانند برای افزایش کنتراست بافت قبل از ثبت هولوگرام استفاده شوند،همان طورر  که در دانش امراض زنانه و بخش روده ای و معده ای به شکل وسیعی استفاده می شود.

۱۴۹۶_۰۲


  • نادر رفیعی