هولوگرام | برچسب امنیتی

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

هولوگرام | برچسب امنیتی

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

هولوگرام | برچسب امنیتی

تولید و چاپ هولوگرام و چاپ انواع برچسب امنیتی هولوگرام، بارکد، پلمپ تخریب شونده

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ایده و نظر ها در مورد هولوگرام 

تصور کنید که هر چیزی که شما در سه بعدی می­بینید،احساس می­کنید و یا می­شنوید(و یا ادراک شما از زمان)،در حقیقت از یک میدان دو­بعدی صاف متجلی و ناشی می­شود.(به گفته ­ی دستیار نویسنده یعنی Kostas Eskenderis از دانشگاه ساوت­ همپتون انگلستان).

“این ایده شبیه این است که در هولوگرام­ های معمولی یک تصویر سه بعدی در یک سطح دو بعدی کدگذاری (encode) می­شود،مانند آن هولوگرام­ هایی که در کارت­ های اعتباری وجود دارد.ولی این دفعه،در این مورد کل گیتی کدگذاری شده است.”

به گفته­ ی این تحقیق،این شبیه مشاهده ­ی یک فیلم سه بعدی در یک سینما است.در حالی که ما تصویری می­بینیم که دارای ارتفاع،عرض و عمق است،ولی در حقیقت همه­ ی آنها از یک صفحه نمایش دو بعدی صاف ناشی می­شوند.

آیا کل جهان  می­تواند یک هولوگرام باشد

به گذارش  دانشمندان  کل گیتی می­تواند یک هولوگرام پهناور و پیچیده باشد.و حتی آشفته کننده­ تر این که،اگر چیزی که فکر می­کنیم حقیقی و واقعی است فقط یک وهم و خیال باشد،ما چه فکری خواهیم کرد.

نویسندگان تحقیق می­گویند آنها شواهدی در مورد گیتی هولوگرافیک،به وسیله­ ی مطالعه ­ی “پس­تاب (afterglow)” در Big Bang با کمک تلسکوپ­های جدید قدرتمند،یافته ­اند.

تلسکوپ مقدار زیادی دیتای پنهان شده در “نویز سفید (white noise)”یا مایکرویوهای جا مانده از لحظه ­ای که گیتی خلق شد،شناسایی کرده است.فیزیک دانان نظری و ستاره شناسان ابتدا مضامین و مفاهیم گیتی هولوگرافیک را در دهه ­ی ۱۹۹۰ شناسایی کردند و این کشف تا این جا ،بهترین شاهد برای آن نظریه بوده است.

دانشمندان می­گویند که این نظریه ی عجیب و غریب (odd)،مشابه و برابر با آن نظریه­ های قدیمی است، در این مورد که گیتی از چه چیز ساخته شده،و این را هم اضافه می­کنند که این نظریه می­تواند بعدها نظریه ­ی جاذبه ­ی اینشتین و نیز نظریه­ ی کوانتوم را توضیح دهد.

تحقیق در مجله­ ی Physical Review Letters منتشر شد و توسط دانشمندانی از کانادا،انگلستان و امریکا انجام شد.

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

چگونگی تایپوگرافی برچسب های هولوگرامی

 همانطور که مشخص است رنگ و تصویر در برچسب ها بسیار موثرند اما ما میخواهیم یک نکته ظریف ولی بسیار قدرتمند دیگر را به شما معرفی کنیم..بله تاپیوگرافی .توجه به نوع تایپوگرافی که مورد استفاده قرار می دهید می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی تقویت کلمات و تصاویر به کار برده شده داشته باشد. به طور خلاصه،بی شک هر چه تایپو گرافی شما قدرتمند تر باشد شما قادر خواهید بو که افراد بیشتری را جإب برند و لوگوی خود کنید. عکس این موضوع نیز صادق است. اگر نوع تایپوگرافی که انتخاب می کنید درست نباشد، با وجود تصاویر و محتوای قوی باز هم جذابیتی برای مخاطبان هدف در بازار نخواهید داشت. نوع فونتی که مورد استفاده قرار می دهید تاثیر بسیار زیادی بر روی خوانش آن توسط مشتریان احتمالی خواهد داشت و می تواند پیامی که قصد انتقال آن را دارید تقویت نماید. انتخاب های ساده همچون فونت serif یا sans serif می تواند بر روی درک افراد از برند شما تاثیر بگذارد. 

تقویت برند بااستفاده از فونت مناسب در برچسب های هولوگرامی

فونت را می توان به گونه ای به کار برد که باعث تقویت برند شما شود. به همین خاطر صرف زمان برای ازمودن فونت های مختلف و انتخاب بهترین گزینه بسیار ارزشمند است. به عنوان مثال اگر برند شما سنتی است و دوست دارید به صورت کلاسیک نشان داده شوید بهتر است از فونت script استفاده کنید. از سوی دیگر اگر دوست دارید پروژه ای تمیز، مدرن و شیک داشته باشید بهتر است از فونت هایی همچون Century Gothic استفاده کنید.


  • نادر رفیعی