هولوگرام | برچسب امنیتی

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

هولوگرام | برچسب امنیتی

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

هولوگرام | برچسب امنیتی

تولید و چاپ هولوگرام و چاپ انواع برچسب امنیتی هولوگرام، بارکد، پلمپ تخریب شونده

  • ۰
  • ۰

 تشخیص هویت و حفاظت کالا

بسته بندی باید به گونه ای باشد که تمامی اهداف مورد نظر ارائه محصول را پوشش دهد.ابتدایی ترین وظیفه بسته بندی ها، حفاظت از کالا می باشد. چه در زمان جابه جایی، حمل و نقل و توزیع، چه در قفسه فروشگاه ها باید حفاظت های لازم و خاص هر کالا را تامین کند.
برچسب های امنیتی به گونه ای هستند که از نظر روانی برمشتری تاثیر بسزایی دارد و به طور کلی امنیت کالا را در ذهن مشتری تداعی میکنند. تولید برچسب امنیتی نوعی استاندارد محسوب گردیده و به مانند ISO و سایر استاندارد ها نشان دهنده کیفیت مطلوب و مرغوبیت کالاست .

خصوصیات یک بسته بندی خوب

 جلب مشتری و جذابیت بصری در فروشگاه ها  از وظایف اصلی یک بسته بندی  خوب می باشد که با گرافیک مناسب میسر می شود. گرافیک شامل شکل بسته، رنگ و طرح آن می باشد که با توجه به سلیقه و فرهنگ منطقه عرضه ی محصول طراحی می شود.
برای ایجاد امنیت از طریق هولوگرام، باید لیبلی انتخاب شود که از نظر ابعاد، شکل و رنگ، مناسب بسته بندی و محصول باشد. برچسب های هولوگرام با تنوعی که در فویل های رنگی در اختیار طراحان و تولیدکنندگان قرار می دهد می تواند با سیستم طراحیی بسته بندی منطبق شده و علاوه بر ایجاد امنیت و اصالت کالا، زیبایی بصری بسته بندی را افزایش دهد. هم چنین از نظر روانی، هویت و امنیت کالا را در ذهن مشتری تداعی می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی