هولوگرام | برچسب امنیتی

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

هولوگرام | برچسب امنیتی

بعدنگار، اولین تولید کننده بخش خصوصی برچسب هولوگرام

هولوگرام | برچسب امنیتی

تولید و چاپ هولوگرام و چاپ انواع برچسب امنیتی هولوگرام، بارکد، پلمپ تخریب شونده

  • ۰
  • ۰

معرفی هولوگرام دات ماتریکس

در هر حرفه ای ناخت انواع زیر ساخت ها میتواند به نوبه خود برای شما بسیار مهم و تاثیر گذار باشد.بنابر این ما به شما خواهیم گفت که این هولوگرام ها هستند که از هر زاویه ای که به آنها نگاه کنید دارای دسته بندی های بسیار مهمی هستند.ما دراین مطلب به بررسی چند نمونه بسیار کوچک از آن هولوگرام ها خواهیم پرداخت.

در این نوع هولوگرام تصاویر از نقاط بسیار ریز و با وضوح بسیار بالا تشکیل گردیده که توسط کامپیوتر ایجاد می گردد و هر نقطه به تنهایی حاوی تمامی اطلاعات رنگی بوده و تصاویر بسیار روشن و شفافی را به نمایش می گذارد.

 معرفی هولوگرام رنگ واقعی 

ساخت این مدل با استفاده از طراحی هنری برروی عکس انجام گرفته و قادر است رنگ واقعی پوست و البسه فرد و یا رنگ واقعی اشیا را به نمایش بگذارد و یکی از انواع موثر در مبارزه با تقلب می باشد.

معرفی هولوگرام هات استمپ 

این هولوگرام که ابتدا بصورت فویل مخصوص هات استمپ تولید می گردد، توسط دستگاه مخصوص با حرارت و فشار بر روی سطوح مختلف چاپ شده و ضمن حفظ مشخصات هولوگرافیک، بخشی از سطح مورد نظر گردیده و غیر قابل تفکیک می باشد. این نوع هولوگرام نیز به واسطه پرهزینه بودن و فرایند متفاوت تولید از ایمنی بالایی برخوردار است.
 در کلیه مدل های فوق امکان چاپ شماره سریال و درج اطلاعات محرمانه بصورت میکروتکست و طرح مخفی وجود دارد که با چشم غیرمسلح قابل رویت نیست و فقط با نور لیزر و یا اشعه ماوراء بنفش قابل بازبینی و رویت می باشد. ضمناً به منظور ارتقاء هرچه بیشتر سطح ایمنی هولوگرام می توان چند نوع هولوگرام مانند دوبعدی/ سه بعدی و دات ماتریکس و یا فلیپ/فلاپ را با یکدیگر ترکیب کرد و همچنین از سایر مشخصات ایمنی مانند حرکات اضافی سینتیک استفاده کرد. این حرکات دینامیک که به صورتهای مختلفی می باشند با تغییر زاویه قابل بازبینی هستند و جلوه های بصری زیبایی مانند پرنده ای در حال پرواز را به نمایش می گذارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی